Onze visie
“Met de kerkgemeenschappen en christenen in Zwijndrecht gezamenlijk elkaar stimuleren, bemoedigen en samenwerken om het goede nieuws uit te dragen.”
Nieuwsbrief
Lees hier onze laatste nieuwsbrief
Wil je ook de nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je hier in!
Initiatieven van Missie Zwijndrecht
Klik op een icoon voor meer informatie over het initiatief
Open kerk initiatieven
| Waar? | Wat? |
| Het Badhuis, Prins Hendrikstraat 2 | Iedere dinsdag, donderdag en vrijdag van 10:00 tot 12:00 uur is dit een gezellige plaats, waar mensen uit de buurt terecht kunnen voor een kopje koffie/thee, een praatje of het spelen van een spelletje. |
| Oude Kerk, Kerkstraat 49 | Elke zondagmiddag is de Oude Kerk open voor bezichtiging en ontmoeting. De koffie staat klaar van 14:00 tot 16:00 uur. |
| Rehobothkerk, Dr. Plesmanstraat 20 | Op dinsdag om de andere week van 10:00 tot 12:00 uur is er koffie/thee inloop. Daar bent u van harte welkom! |
| Maranathakerk, Koninginneweg 1A | Op vrijdag van 10:00 tot 12:00 uur is er koffie/thee en ruimte om creatief aan de slag te gaan. |
| Vaste Burchtkerk, Orchideestraat 1 | Elke woensdagochtend tussen 10:00 en 12:00 uur is er inloop met koffie. Elke dinsdagmiddag tussen 12:00 en 14:00 uur is de kerk open voor gesprek, gebed of stilte. Van harte welkom! |
| ‘Bij Bosshardt’, leger des Heils steunpunt op winkelcentrum Noord | Elke maandag, woensdag en donderdag van 10:00 tot 15:00 uur en dinsdag en vrijdag van 10:00 tot 12:00 uur is er inloop, koffie, lunch, crea, enz. Kom gewoon eens langs. Info: 0786120646 |
| Hart voor Noord kringloop op winkelcentrum Noord | Iedere dinsdag t/m vrijdag van 10:00 tot 15:00 uur en zaterdag van 10:00 tot 12:00 uur. Kom eens snuffelen, koffiedrinken en een praatje maken. Info: 06 58778894 |
| Kringloop De Verbinding (naast de Ark), Rotterdamseweg 137b | Iedere woensdagmiddag is er van 13:00 tot 16:00 uur het ‘Bakje Verbinding’. Loop eens binnen voor een gesprekje onder het genot van een kopje koffie/thee met wat lekkers. Iedereen is welkom! |
| Develhof, Laan van Nederhoven 21 | Elke dinsdagmorgen, tussen 9.30 en 11.30 uur, komen we in de Develhof met 30 dames bij elkaar en breien we voor vluchtelingen. Wil je je eigen handwerk of knutselwerk meebrengen, of alleen koffie komen drinken of een potje sjoelen, van harte welkom. Elke eerste woensdag van de maand bent u van harte uitgenodigd aan ‘de Strijktafel’ om met ons mee te praten over wat u en ons bezighoudt. We beginnen om 10.00 uur met koffie en eindigen rond 11.30 uur. |
Wie is God?
“Ik heb een prima leven. Ik heb geld om rond te komen, ben gezond, heb genoeg vrienden… Mijn leven is prima op orde! En, God? Misschien bestaat er een God, maar die heb ik niet nodig.”
Of heb jij wel vragen over God, het leven, het doel van jouw leven? Stel je vraag hier








